Noutăţi

dlep iasi

Cartea electronică de identitate - proiect pilot - momentan nu eliberăm acte electronice

Din data de 02.08.2021 în România se vor emite acte de identitate electronice. În primă fază, noile cărţi de identitate vor fi eliberate doar la Cluj-Napoca, în cadrul unui proiect pilot, însă peste câteva luni va fi extins la nivel naţional. În acest moment, la serviciul nostru nu se primesc cereri și nu se eliberează acte de identitate electronice.

02.08.2021

dlep iasi

Campania PRIORITATE LA IDENTITATE 2022!

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi va desfăşura din 17.02.2022 campania PRIORITATE LA IDENTITATE!, ediția a X-a. Lucrători din cadrul Serviciului nostru se vor deplasa cu staţia mobilă în comunele arondate în vederea punerii în legalitate pe linie de evidenţă a persoanelor şi stare civilă a locuitorilor din aceste comunităţi. Campania se adreseză persoanelor care:   au actul de identitate expirat sau urmează să expire în (...)

08.02.2022

dlep iasi

Modalități de plată a taxelor de stare civilă și evidența persoanelor

      Taxe pe linie de stare civilă 2021 procesare dosar (eliberare duplicat/Anexa 24/Anexa 9/alte dovezi/etc.) 13 lei   divorț pe cale administrativă 550 lei       NU EXISTĂ TAXĂ DE URGENŢĂ pentru eliberarea certificatelor de stare civilă. NU SE PERCEP TAXE FOTO-VIDEO la oficierea căsătoriei.           Taxe pe linie de evidenţă a persoanelor 2021 act (...)

15.02.2021

dlep iasi

Cele mai frecvente prenume atribuite copiilor născuţi în municipiul Iaşi în anul 2021

În anul 2021 la Serviciul de stare civilă Iaşi au fost eliberate 7.816 acte de naștere, din care 3.929 pentru băieți, respectiv 3.887 pentru fete. Cele mai frecvente prenume alese de părinți sunt Andrei, Ștefan, Gabriel respectiv Maria, Elena sau Ioana. Lunile cu cele mai multe acte de naştere întocmite au fost iulie (732), martie (706) și decembrie (680). În conformitate cu legislaţia în materia actelor de stare civilă înregistrarea (...)

17.01.2022

dlep iasi

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Audiențele la Serviciul de evidență a persoanelor se fac on-line prin completarea Formularului de audiență. Pentru finalizare, este necesară completarea câmpurilor formularului de audiență. Pentru eliberarea actelor de identitate într-un termen mai mic decât cel afișat este obligatorie atașarea documentelor justificative. ATENȚIE: Răspunsul cu privire la modul de soluționare va fi trimis pe email în termen de 2 zile lucrătoare.(dacă nu primiți răspuns (...)

24.07.2020

dlep iasi

În atenția românilor din diaspora-avantajele extraselor multilingve de pe actele de stare civilă

  Serviciul de Stare Civilă Iaşi eliberează, la cerere, extrase multilingve de pe actele de stare civilă privind naşterea, căsătoria sau decesul. Acestea sunt documente care au aceeaşi putere doveditoare ca şi certificatele de stare civilă şi se folosesc de către titulari şi persoanele îndreptăţite în faţa autorităţilor străine din statele părţi la Convenția nr.16 a Comisiei Internaționale de Stare Civilă semnată la Viena la 8 septembrie (...)

10.02.2020

dlep iasi

Important pentru locuitorii comunelor arondate !

Având în vedere reorganizarea administrativ-teritorială, locuitorii comunelor: ARONEANU, BÂRNOVA, CIUREA, HOLBOCA, HORLEŞTI, LEȚCANI, MIROSLAVA, MOVILENI, POPRICANI, REDIU, TOMEŞTI, ŢIGĂNAŞI, VALEA LUPULUI, VOINEȘTI   trebuie să prezinte ADEVERINŢĂ de ROL EMISĂ CU CEL MULT 30 DE ZILE ÎNAINTE DE DEPUNEREA DOSARULUI cu denumirea străzii şi numărul imobilului la care îşi stabilesc domiciliul/reşedinţa (doar dacă (...)

11.04.2012

dlep iasi

Plata taxelor de acasă

Pentru a reduce timpul alocat fiecărei persoane vă recomandăm să achitați taxele prin următoarele modalități: 1.PLATA PRIN SMS   2. PLATA ON-LINE PE GHISEUL.RO Plata taxelor de stare civilă și evidența persoanelor se face, fără comision, direct pe platforma Ghișeul.ro, cu sau fără autentificare. Înainte de a efectua plata vă recomandăm să citiţi Ghidul taxelor online pentru a identifica mai uşor taxa pe care doriţi să o plătiţi.  Ghidul (...)

15.05.2020

dlep iasi

Comunicăm doar pe canalele oficiale!

DATE CONTACT  Serviciul de stare civilă  Adresa: Iaşi, Str. Vasile Alecsandri nr. 8, RO 700054 Telefon Centrală: +40.232.410.314, +40.232.244.586 Interioare: 1 - Secretariat, Registratură; 2 - Biroul Naşteri; 3 - Biroul Căsătorii; 4 - Biroul Decese, Anexa 24; 5 - Biroul Duplicate, Schimbări nume; 6 - Biroul Transcrieri; 7 - Arhivă; 8 - Biroul Resurse umane, Administrativ, Contabilitate, Juridic; Fax: +40.232.215.249; E-mail: stareacivila@dlep-iasi.ro DATE CONTACT (...)

19.03.2020

dlep iasi

Parcare Casa Căsătoriilor

Având în vedere numărul foarte mare de căsătorii din perioada iulie-septembrie rugăm  participanţii la căsătoriile oficiate la Casa Căsătoriilor din strada Vasile Alecsandri, nr. 8 să respecte comunitatea în care convieţuim şi să NU CLAXONEZE în drum spre şi dinspre locul oficierii căsătoriei civile/religioase. Totodată vă informăm că în proximitatea sediului este funcţională, din acest an, o parcare supra şi subterană (...)

25.07.2014

acasa de la 21 la 30 din 37

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact: