DLEP_IS Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Iaşi

Comunicate de presa

dlep iasi

Puteţi face dovada adresei de domiciliu/reşedinţă cu extrasul de carte funciară (CF) eliberat online

Puteţi face dovada adresei de domiciliu / reşedinţă cu extrasul de carte funciară (CF) eliberat online pe siteul ANCPI - click aici pentru eliberarea extrasului Înainte de a solicita extras vă rugăm citiți cu atenție: NOTĂ: Extrasul de carte funciara trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; Solicitantul actului de identitate/persoana care primeşte în spaţiul (...)

13.09.2021

dlep iasi

Posibilitate eliberare acte identitate la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași

Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași eliberează acte de identitate și înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței NUMAI  PENTRU SOLUȚIONAREA UNOR CAZURI DEOSEBITE (motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare, alte motive justificate). PROGRAMARE PREALABILĂ LA NUMĂRUL DE TELEFON 0735.531.609 (zilnic (...)

18.01.2021

dlep iasi

Noutăți la programare online transcrieri

În scopul simplificării procedurii de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă/extraselor multilingve din străinătate, aplicația de programare online transcrieri a fost updatată, noua interfață fiind user-friendly și intuitivă. Un element de noutate îl constituie obligativitatea atașării unor documente doveditoare (maxim 10MB/document) în vederea prevenirii programărilor neconforme. Noul Regulament de organizare a activității de transcriere a (...)

06.01.2022

dlep iasi

RECENSĂMÂNT 2021

    Spre site-ul oficial     Autorecenzare       Autorecenzare asistată       Promovare recensământ       Tutorial recensământ on-line  

24.03.2022

dlep iasi

Cartea electronică de identitate - proiect pilot - momentan nu eliberăm acte electronice

Din data de 02.08.2021 în România se vor emite acte de identitate electronice. În primă fază, noile cărţi de identitate vor fi eliberate doar la Cluj-Napoca, în cadrul unui proiect pilot, însă peste câteva luni va fi extins la nivel naţional. În acest moment, la serviciul nostru nu se primesc cereri și nu se eliberează acte de identitate electronice.

02.08.2021

dlep iasi

Campania PRIORITATE LA IDENTITATE 2022!

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi va desfăşura din 17.02.2022 campania PRIORITATE LA IDENTITATE!, ediția a X-a. Lucrători din cadrul Serviciului nostru se vor deplasa cu staţia mobilă în comunele arondate în vederea punerii în legalitate pe linie de evidenţă a persoanelor şi stare civilă a locuitorilor din aceste comunităţi. Campania se adreseză persoanelor care:   au actul de identitate expirat sau urmează să expire în (...)

08.02.2022

dlep iasi

Modalități de plată a taxelor de stare civilă și evidența persoanelor

      Taxe pe linie de stare civilă 2021 procesare dosar (eliberare duplicat/Anexa 24/Anexa 9/alte dovezi/etc.) 13 lei   divorț pe cale administrativă 550 lei       NU EXISTĂ TAXĂ DE URGENŢĂ pentru eliberarea certificatelor de stare civilă. NU SE PERCEP TAXE FOTO-VIDEO la oficierea căsătoriei.           Taxe pe linie de evidenţă a persoanelor 2021 act (...)

15.02.2021

dlep iasi

Cele mai frecvente prenume atribuite copiilor născuţi în municipiul Iaşi în anul 2021

În anul 2021 la Serviciul de stare civilă Iaşi au fost eliberate 7.816 acte de naștere, din care 3.929 pentru băieți, respectiv 3.887 pentru fete. Cele mai frecvente prenume alese de părinți sunt Andrei, Ștefan, Gabriel respectiv Maria, Elena sau Ioana. Lunile cu cele mai multe acte de naştere întocmite au fost iulie (732), martie (706) și decembrie (680). În conformitate cu legislaţia în materia actelor de stare civilă înregistrarea (...)

17.01.2022

dlep iasi

Formular on-line pentru audiențe la Evidența Persoanelor

Audiențele la Serviciul de evidență a persoanelor se fac on-line prin completarea Formularului de audiență. Pentru finalizare, este necesară completarea câmpurilor formularului de audiență. Pentru eliberarea actelor de identitate într-un termen mai mic decât cel afișat este obligatorie atașarea documentelor justificative. ATENȚIE: Răspunsul cu privire la modul de soluționare va fi trimis pe email în termen de 2 zile lucrătoare.(dacă nu primiți răspuns (...)

24.07.2020

dlep iasi

În atenția românilor din diaspora-avantajele extraselor multilingve de pe actele de stare civilă

  Serviciul de Stare Civilă Iaşi eliberează, la cerere, extrase multilingve de pe actele de stare civilă privind naşterea, căsătoria sau decesul. Acestea sunt documente care au aceeaşi putere doveditoare ca şi certificatele de stare civilă şi se folosesc de către titulari şi persoanele îndreptăţite în faţa autorităţilor străine din statele părţi la Convenția nr.16 a Comisiei Internaționale de Stare Civilă semnată la Viena la 8 septembrie (...)

10.02.2020

comunicate de presa de la 71 la 80 din 442

Serviciul de Stare Civilă

Adresa: Str. V. Alecsandri, nr.8,
Cod postal RO 700054;

Contact:

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Adresa: Iasi, IULIUS MALL - et. 2,
Bdul. Tudor Vladimirescu

Contact:

Instrumente de accesibilitate

Mărime text